Alle reviews
Nick Walravens
Verbeterpunten: Review Nexco B.V. Oosterhout
Mening: Zeer, zeer slecht
In feb 2023 de badkamer gekocht bij Sani4all Uden. Sani4all heeft het aannemersbedrijf Nexco B.V. Oosterhout toegewezen, deze is in juni 2023 begonnen met renovatie van de badkamer.
De planning van de renovatie zou 3 a 4 weken zijn. Bijna 2 jaar na aanvang van de renovatie is door allerlei misstanden, de badkamer uiteindelijk klaar.
Als ik had geweten met welke misstanden ik te maken zou krijgen dan was ik nooit met Nexco en Sani4all in zee gegaan. Er is van alles mis gegaan.
Wat Nexco betreft is er sprake van zeer slechte communicatie, onvakkundig personeel, het niet terugbellen/mailen en niet nakomen van afspraken. Ik heb zelf overal na moeten bellen om iets voor elkaar te krijgen, zowel bij Nexco en Sani4all. Projectleiders en personeel Nexco en Sani4all zijn niet tot slecht op de hoogte van de gang van zaken omtrent de renovatie.
Ik heb zelf uiteindelijk het nodige af moeten werken zoals kit- en voegwerk, reparatie van beschadigingen in het bad, lekkende kraan. En bij nader inzien heeft de kitter verschillende kleuren grijs en wit gebruikt, wat niet volgens afspraak was.
Uiteindelijk is de renovatie, door allerlei misstanden zowel door Nexco en Sani4all klaar in december 2023. Behalve dan de plachetten die door Sani4all in juli 2023 waren nabesteld, kon ik in feb 2024 uiteindelijk komen ophalen.
Nou ja klaar, in het voorjaar 2024 verschenen er scheuren in de voegen van de badkamervloer en de vloertegels kwamen uiteindelijk los te liggen. In juli 2024 hiervoor contact opgenomen met Nexco en Sani4all. In het najaar heeft Nexco pas contact met me opgenomen om aan te geven dat in januari 2025 de vloer hersteld zou worden. In januari 2025 nog geen contact opgenomen door Nexco. Opnieuw zelf overal na moeten bellen/mailen om iets voor elkaar moeten krijgen, zowel bij Nexco en Sani4all. Geen reactie van beide. In Maart 2025 is er een afspraak gepland en wordt de vloer uiteindelijk opnieuw gelegd. De placetten zijn uiteindelijk, in mei 2025 gemonteerd en dat bijna 2 jaar na aanvang van de renovatie.
Verder is de badkamer (los van het losraken van de vloertegels) al toe aan een kleine renovatie. De witte kit van het bad is zodanig vergeelt dat ik een afspraak heb moeten maken met een professionele kitter om dit te herstellen.
De belofte van Nexco en Sani4aall: 'naar alle tevredenheid wordt alles afgehandeld', nou...die kan ik wel op mijn buik schrijven. En de uitspraak; 'bij Sani4all helpen we onze klanten zoals we zelf geholpen zouden willen worden', nou... dat klinkt erg ongeloofwaardig, wat mij betreft.
Tot slot, het is ieder zijn recht om in zee te gaan met Nexco en Sani4all maar mocht u (soortgelijke) bovengenoemde misstanden ervaren dan kunt u in ieder geval niet zeggen: 'had ik het maar geweten'. Dus bij deze.
Ik wens ieder veel succes en plezier met de aanschaf en gebruik van uw nieuwe badkamer. In ieder geval meer dan dat wij hebben gehad.
Met vriendelijke groet,
een zeer ontevreden klant.
Over NEXCO B.V.
Het exploiteren van een onderneming op het gebied van de (af)bouw van interieurs en installatiewerkzaamheden.