Daad Klimaat B.V.

(11)
Tappersweg 32 2031 EV Haarlem
KVK nummer: 89804406

Alle reviews

29-10-2025 Aanbeveling: nee

Wij hebben in december 2024 via internet bij dit bedrijf een aankoop gedaan. Twee vriendelijke monteurs zijn bij ons langsgekomen en hebben de nieuwe ketel aangesloten. Daarnaast heb ik een onderhoudscontract afgesloten en betaald.
Een paar dagen later merkten wij dat de ketel niet goed warm werd. We probeerden het bedrijf terug te bellen, maar kregen totaal geen gehoor. Ik heb toen Theo gebeld, de monteur die de ketel heeft geplaatst. Hij vertelde dat hij niet bij het bedrijf hoort, maar slechts tijdelijk voor hen werkte. Hij zou het bedrijf informeren zodat zij contact met mij zouden opnemen.
Tot op heden heb ik niets van hen gehoord. Elke keer dat ik bel, neemt niemand op. Zelfs de storingsdienst, waar ik via het abonnement recht op heb, is onbereikbaar. Kan iemand mij hierbij helpen?
Ik heb inmiddels de reviews over dit bedrijf gelezen en het lijkt erop dat dit bedrijf mogelijk oplichterspraktijken uitvoert.

Waarom kan niemand mij helpen met deze situatie?
Als er iemand is die mij hierbij kan ondersteunen, dan ontvang ik die hulp graag.

14-10-2024 Aanbeveling: nee

SCAMMERS!!!!!!
DO NOT DEAL WITH THIS COMPANY!!!! LOW-QUALIFIED EMPLOYEES AND OVERPRICED MULTIPLE TIMES!
We can already see in the comments how many people they have deceived. Unfortunately, this also affected us. At the end of May we had problems with our boiler. This company responded quite quickly and soon a guy came to us. In 3 minutes he concluded that the boiler needed to be replaced. We agreed with the replacement since we wanted to do everything quickly. Vacation was coming up. A young guy came to us for the installation, along with his "colleague", who turned out to be a schoolboy. The 100 kilo boiler was hung on short screws (4 cm) on a fragile wall. We asked several times whether it would hold and be safe, since the previous boiler was on legs. The "specialists" assured us that everything would hold up. THE BOILER HANGED FOR FIVE HOURS AND WHEN WE LEFT HOME IT FELL DOWN WITH 80 LITRES OF HOT WATER. It strongly damaged our door, scratched the floor and broke the water connections below. For 30 minutes the water was leaking everywhere and flooded the electrical sockets too. All this happened after 10 pm, leaving us without any water, since we had to shut down all the water in the apartment. Then the guys fed us promises for a long time that they would repair everything but it never happened. Dozens of useless calls to the company, multiple ignored e-mails and letters, constant lies that they would sort out our issue and call back. They never called back! Later we found out that the boiler they tried to install did cost 300-400 euros while they charged us 1600 and a thousand for the installation on top! We managed to talk once with someone Kevin, he promised to return the money, but they didn't return us anything nor fixed any damage.

02-09-2024 Aanbeveling: nee

Tijdens routineonderhoud ontdekten twee monteurs dat het gasblok verkeerd was afgesteld door de vorige onderhoudspartij. Ze zeiden: "Eigenlijk moeten we jullie afsluiten, want dit is levensgevaarlijk." Hier schrokken we van, vooral omdat we een kleintje van twee jaar in huis hebben en dit soort risico's absoluut willen vermijden. Ze boden aan om dezelfde dag nog het probleem te verhelpen voor 750 euro (exclusief servicekosten en BTW), wat volgens hen een goede prijs was.
Toen ik vroeg of ik mocht zien wat er mis was, vertelde een van hen dat hij de kap al weer had teruggeplaatst. Na wat aandringen toonden ze me uiteindelijk het probleem. Ik heb er geen verstand van, maar er leek weinig mis te zijn. Het is namelijk een ketel uit 2021. Ik vertrouwde het niet en maakte foto's van alles. We lieten een second opinion uitvoeren door een andere partij.
Conclusie: er was helemaal niets mis. Het is een gloednieuwe ketel. De tweede partij constateerde ook dat Daadklimaat nalatig was geweest tijdens het onderhoud: er waren geen nieuwe pakkingen geplaatst en er was geen nauwkeurige gasmeting uitgevoerd.
Helaas hadden we al 193 euro voor de onderhoudsbeurt betaald, wat veel geld is. Bleek dat ze ons onterecht een ‘spoedmelding’ hadden aangerekend. We hebben het totale bedrag én de kosten voor de second opinion teruggevraagd. Aanvankelijk werd ons beloofd dat we dit zouden terugkrijgen maar een paar weken later leek niemand die afspraak meer te herinneren. Hierboven gemelde meneer K. of T. doet tot op de dag van vandaag nog steeds loze beloftes en heeft zelfs gezegd dat als ik deze review zou plaatsen hij direct de betaling stop zou zetten.
Iedereen die nog in hetzelfde bootje zit, succes!

Over Daad Klimaat B.V.

De verkoop, plaatsing, reparatie en onderhoud van cv-, airco- en warmtepompinstallaties, het verrichten van loodgieterswerkzaamheden

Rubrieken

Bedrijven in de buurt

Plaats een review

Score
Aanbeveling

Velden met * zijn verplicht. E-mailadres wordt niet gepubliceerd, de naam wordt wel zichtbaar op de reviews pagina.

Ik ga bij verzenden akkoord met de Gebruiksvoorwaarden reviews en de Privacy policy.

Ik ga akkoord met de verwerking van mijn persoonsgegevens (naam, e-mailadres, IP adres en eventueel overige informatie die ik vrijwillig invul in de review). Tevens verklaar ik dat ik klant ben (geweest) bij dit bedrijf.
Top